Országblamázs

2007.08.27. 15:19 | Bear | Szólj hozzá!

Gyakran megesik, hogy itt-ott járva-kelve eszembe jutnak remek blogtémák, aztán mire gép elé kerülök, vagy elfelejtem, vagy elmegy a kedvem a bloggintástól. Most nem ez a helyzet.

Fél füllel és szemmel követtem nyomon ezt a magyar gárda (nem véletlenül kisbetű) ügyet. Miről is van szó? Szerintem nagyjából arról, ami anno a régi átkos előtt volt: van pár olyan ultrahülye muki, akik nem férnek a bőrükbe, és valami mondvacsinált ürüggyel alakítanak egy nemzetfajvédő egyletet, persze szigorúan nemes célok mind gyakoribb végbevitelére (mellesleg fontos a honvédelem, ezért a fapuskával is megtanulnak gyakni).

Egyfelől ez nevetséges baromkodás. Úgy ahogy van. Sok szerencsétlen tökhülye beáll, sorakozik, reggeli torna, körletszemle, túlborostás, mifene. Nekem még kötelező volt, egy évig. Vajon miért kell ez bárkinek ÖNKÉNT? Már akkor is nagy marhaság volt, de mivel úgyis túl kellett rajta lenni, hát az ember jó pofát vágott és túlélte. Nade hogy önként menjek masírozni meg zászlófelvonni meg cigánytzsidótnégert verni, azt azért nemá’!

Másfelől régen a korábbi feketeingeseket is addig reklámozták egy ország előtt, amíg vagy mindenki szimpatizált velük és (tév)eszméikkel, vagy inkább befogta a pofáját, mert különben szétrugták. Az itt a gond, hogy amíg egy kis köcsög szomszédgyerek bakancsban, kopaszon, karszalagban, pattanásosan és szódásüvegszemüvegben zavartan csókolomot köszön nekem, addig ugyanez a kölyök >3 hasonszőrű elvtársával már tébolygó tomboló vadállat lesz, aki hegyeket mozgat meg, mekis kirakatokat tör be és mellesleg kiirt vagy félmillió zsidót és cigányt a Nagy Testvérnép közreműködésével (nem mellesleg nekem meg felgyújtja a házamat a haza védelmében). Az állam én vagyok, nem? Engem kell megvédeni magamtól? Az a diliház dolga, végső esetben, nem?

Na emiatt kellene egy-egy ilyen nagy tömegdemonstráció alkalmával lezárni a környező odavezető utcákat, bárkit beengedni regisztráció után, és onnantól a résztvevőket kellene figyeltetni a nagy Nemzetbiztonsági vagy milyen Hivatallal, hogy legyen tudomása a nagyoknak arról, ki is az illető, mit és kivel csinál, satöbbi. Kicsit nyugodtabb lennék, ha az ilyesféle elhajlókat legalább ismerné a rendőrség, akár név szerint is.

Sajnos egyszer már hagyta magát ez az ország, hogy az ilyenek “vezessék”, akkor se volt jó vége. Nem kellene már tanulni a hibákból, és megelőzni is egy kicsit a bajt?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr15327992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása