Kedves Bear!

2007.10.22. 15:44 | Bear | Szólj hozzá!

Én a webnaplód vagyok, és szeretnék a szemedre hányni azért, hogy immár soksok napja nem írtál belém semmit.

Hát kapcarongy vagyok én, akit kedvedre a sarokba vághatsz? Utolsó rongy vagyok-e, hogy felém se fordulsz? Semmibe veszel tán engem, ez egyetlen blogodat a világon?

Rosszat írtam talán? Megbántottalak valamivel? Mentségemre legyen mondva, hogy én csak azt adhatom, amit Te írsz belém, se többet, se kevesebbet. Ha ezért Te megvetsz engem, ha útálatosság lettem a Te szemeidben, úgy lökj el magadtól, ne kímélj, csak rajta!

De kérlek, ne tarts engem bizonytalanságban, a hallgatásnál jobb a teljes bizonyosság. Elhagytál engem?

Válaszolj, kérlek!

Reménykedve:

a Te Naplód

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr92328057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása