Be is kolázás

2008.02.21. 08:46 | Bear | Szólj hozzá!

Megkezdődött hát a nagy verseny: ki hova juthat be a soksok nagyonnagyon szuper középiskola közül.

Tegnap és -előtt Vivivel berándultunk az Astoriához, hogy felvételi kísérletet tegyen az Apáczai patinás falai közé. Saját véleményem az, hogy nagyon patent kis iskola, sokkal jobban tetszik, mint a Városmajori, ennek van íze, bűze.

Vivi derekasan megküzdött a felvételi kérdésekkel, saját elmondása szerint nem sikerült neki, de hát tudjuk, hogy ő mindig alábecsüli magát. De még ha valóban nem is volt fényes győzelem, a színötös bizonyítvány meg a központi felvételi azért csakcsak elég lesz ahhoz, hogy behíjják egy szóbelire. Majd meglátjuk.

Amúgy a körítés jól telt, az esemény előtt bekóbászoltuk a belváros nagybetűs részét. Voltunk mekiben, mert Vivi éhes volt, aztán láttuk a tengert Dunát. Én ott szobroztam két órát a folyosón, közben loptam a jól megérdemelt, de kevéssé védett drótnélküli internetet. Esemény után kaptunk egy-egy gyrost, megettük, nekem kirepedt mindkét nap a számon lévő seb, úgyhogy kircsi lehetett, amikor bementünk az Astoriánál a mekibe, hogy Cicámnak almástáskát vegyünk, én meg ott rendeltem véres szájjal, úgy, hogy nem is tudtam róla. Vivi utólag szólt, úgyhogy véresszájú ügyfél voltam :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr77348073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása