Utálom a buszsofőröket!

2005.02.02. 14:28 | Bear | Szólj hozzá!

Itt vagyok megint, néhány nap kihagyás nem a világ, meg hát olvastam már olyan blogokat is, ahol a tulaj még azt is leírta, hogy mekkora és milyen színű volt reggel, mert nem volt jobb témája.

Büszke vagyok az országra! Mióta az eszemet tudom (már vagy öt éve) idén először történt olyasmi, hogy leesett a hó, és NEM VOLT KÁOSZ! Ezért pirospont illet minden, e téren tevékenykedő embert!
Ja és piripont még azoknak is, akik nem csináltak dugót az országban. Köszike, hogy nem indultak el autókázva leroggyanttraktortrabival-nyárigumival-lemerültaksival-ötnaposjogsival-szódásszifonszemüveggel-rutintalanul dolgozni, így hagyván szabadon az utakat!
A meteorológusok 20 centis havat ígértek, ez szerencsére nem jött be.

Tegnap minden ezirányú félelmem ellenére úgy értem haza, hogy a busz gyorsabban jutott el Zsámbékra, mint más átlagnapokon.
Ma reggel már kissé nyomibb volt a közlekedés, volt ott negyed kilenc is, mire beértem a melóhelyre.
Csak az vigasztal, hogy aki kétutcányira lakik innen, az is később jött be, mint én. Volt ilyen már valamikor megboldogult középsulis koromban, (talán 1986? baromi nagy hóesés és mínusz sokfokok voltak) amikor Keresztúrról a Keletiig tartó utat kb. három óra alatt tettem meg, de mivel időben indultam, nyolcra bent voltam a suliban. Aki jóformán a Petrik mellett lakott, az az időjárásra hivatkozott, amikor a harmadik órára jött csak be. Firnyákos, mi?

Új kollégánk megeszi az ember idegeit. Kapott egy olyan látszatfeladatot, hogy szedje össze a tavalyi?-idei?-nemtommilyen évi informatikai kőccségeket szépen táblázatba foglalva. Azóta cca. tizenöt percenként feltűnik-kérdez-tovaszáll ciklus ismétlődik, mitől mindenki a haját tépi-rágja-borzongatja.
Ha így folytatódik, még arra is rá fog kérdezni, hogy mennyit költök papírzsepire és rágóra egy hónapban, napra lebontva. Ez ma délutánra lesz esedékes kérdés, megjelenési rátáját a jövőbe vetítve. No de majd csak túl leszünk ezen (rajta) is.

Hohó, nem is mondtam még, hogy jövő szombaton lesz az Y-nap, akkor megyünk majd Pécsre kutyanézőbe-elhozóba. Lesz egy yorkikutyánk, kis szerencsével hosszú életű és szerencsés lészen e földön, és boldog kutyaéletet él majd remek kutyakörülmények között ebben a kutyavilágban! Úgy legyen! Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr50327870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása