Megkehesedtem...

2008.04.21. 09:04 | Bear | Szólj hozzá!

Deres halántékom felett elröppent már az idő vasfoga. Immáron harmincnyolcadik körét (tudom, ellipszisét) írja le velem együtt a vén Földanya a Napocska körül, és én kénytelen vagyok szembenézni azzal, hogy lassan a "középkorú férfi" jelzővel illethetnek majd embertársaim.

A "középkorú férfiak" kategória ugyanis az a célcsoport, amelyet a köszvény előszeretettel támad meg. És én ennek a tagja vagyok.

Múlt (és előtte való) hetemet azzal töltögettem, hogy otthon néztem a bedagadt lábamat, sziszegtem, ha rá kellett állnom, jobban sziszegtem, ha Mackófiam felkéredzkedett a kezembe, márpedig ő aztán megteszi, ami tőle telik :-)

Voltam dokinál, ő elküldött laborvizsgálatra, ott (külön sztori, hogy mi volt a laborban a János kórházban, köszi Egészségügy) kimutatták, hogy magas a köszvénysav-tartalmam, nem mellesleg pedig a koleszterinem is úgy áll, mint a cövek. Emiatt teljes átalakuláson fogok keresztülmenni a jövőben, egy karcsúbb, magasabb, jóképűbb, okosabb Medve leszek hamarosan, akárki meglássa!

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr1434937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása