Telefonja

2007.04.21. 14:45 | Bear | Szólj hozzá!

Béna szóvicc, valami Holló Színházas poén, hogy hogyan lesz a póknak telefonja? Hát bemászik a sarokba és telefonja!!! Háháhááá, fantasztikus, TELEFONJA!!! Értik, ugye? Telefonja!!!

A kezdetektől napjainkig rengeteg mobilhoz volt szerencsém

Ha jobban belegondolok, mennyi pénzt és energiát fektettem ezekbe, azt kell mondjam, hogy nem is érte meg. Volt olyan időszak, hogy pár hónapon belül meguntam és elcseréltem/eladtam/ellopták valamelyiket, és az újtól nem lett szebb vagy jobb az élet.

Jelenleg egy Sony Ericsson K750i-m van, ez megvan már pár hónapja, és egyelőre elégedett vagyok vele. Az, hogy mit írok ebbe a blogba, nem feltétlenül jelenti azt a jövőre nézve, hogy nem fogok váltani, de ha mélyen magamba szállok, és nem ugrok fejest egy újabb vásárlásba meggondolatlanul, akkor rá fogok jönni az itt foglalt nagy igazságra: telefonálni elég egy telefon, bármelyik tudja már ezt :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr16327920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása