A k*rva életbe, legalább tíz percre elaltattak

2007.04.25. 14:46 | Bear | Szólj hozzá!

azaz inkább legalább egy napot elvettek az életemből, én így érzem.

Itt volt ez a nemhétvége, amikor szombaton is dolgozni kellett, hogy a május 1. előtt vagy után, már nem tudom, munkanapot ledolgozzuk. Egyrészt bejöttünk "dolgozni" a nagy semmit, délben hazamentünk, majd ott volt 1, azaz egy darab vasárnap, hogy nesze paraszt, pihend ki magadat!

Ez kb. arra volt jó, hogy ásítozva elmúljon, aztán megint hetfű, öt nap meló, stb. Hagyták volna inkább a fenébe a jótékonykodást, szerintem a potya szombat helyett lett volna egy potya hétfő, amikor senki nem dolgozik semmit, és a népgazdaság mutatói a negatívba fordulnak…

Tegnap Zyxel előadáson voltam, marketing volt, minimális technológiai előadás volt, jó volt, sokat okosodtam. Első felindulásomban ma reggel förmvert (de jó kis szó :-) frissítettem a Zywall70-esünkön, kicsit talán gyorsabb lett, és telepítettem egy naplózó-riportoló csudaságot, majd kipróbálom, ha lesz időm.

Nagyjából ennyi egyelőre, de amilyen kavargós a fejem, még lehet, hogy írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr50327923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása