Főnix

2007.06.07. 15:05 | Bear | Szólj hozzá!

Feltámadtam hamvaimból, hiszen már jó ideje nem írtam. Mentségemre szolgáljon, hogy iszonyúan fáradt vagyok, mostanában ezer és egy dolgot kell egyszerre csinálnom, leginkább a melóhelyen.

Sok napiszarság mellett elvállaltam egy kiegészítés leprogramozását a céges portálhoz, mostanra már állok vele valahogy, de még hátra van a neheze: a kész motorba bele kell csikarnom az elvárt igényeket. Ez már csak azért is nehéz, mert az elvárásokat olyanok fogják adni, akik 1. nem értenek az ámítástechnikához, 2. nem tudják, mit is kellene elvárni.

Túl sok minden nem történt velem privatice, talán csak annyi, hogy Cicámmal meguntuk nyögni a sokéves veszteles igát, és mindketten (valójában mindhárman) átmentünk a Pannonhoz sarcot fizetni. Régi telefonjainkat eladtuk, felperzseltük és helyét behintettük sóval, Cicának és Vivinek új mobilja van, én meg egy sokszor megunt, de még mindig ász 6230i-vel nyomulok tovább. Ja és nem 50-100 forintokat fizetek percenként, hanem mindig és mindenhova 27-et. Azért lássuk be, nem mindegy!

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr85327960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása