Státuszjelentés

2007.12.13. 15:46 | Bear | Szólj hozzá!

Egyszerűen nem jutok szóhoz. Szó szerint nem, látható, hogy ezer éve nem írtam semmit a blogomba, de ha nem jutok hozzá… Azért megpróbálok pár dolgot közölni a következőkben.

1. Most szombaton költözünk át Pátyra. Végre cca. egy hónapos késéssel a vevőnk fizetett, mi foglaltunk, részletfizettünk, bankhiteltigényeltünk, várunk és közben költözködünk. Cicámnak vizsgaidőszak, Bákomnak nyűgös időszak, Bogyónak pályaválasztásiidőszak, nekem meg emberhalálidőszak. Csupa időszakos probléma. Holnaptól szabin vagyok, látástól mikulásig dobozolás meg bútorszétszedés meg költöztetés a feladatom, szombaton teherautó és két rokon vár majd. Jó lesz.

2. Valamitől allergiás lettem, vakarom magam mint állat. Gyanakodtam már a gyapjúszőnyegünkre, öblítőváltásra, stresszre, régholt kutyusunk bosszújára, de a tény marad: szétvakarom a mindenemet. nem baj, majd egyszer már eljutok bőr és nemibeteggyógyászhoz, és majd ő jól meggyógyít.

3. Kaptam a melóhelyről egy szuperkütyüt használatra, http://www.oqo.com. a Model 02-est kaptam, ez az e2 amerikai változata, marha jól jön ki, amikor a távolsági buszon a vindóz bejelentkezési hangja megszólal. Most már csak azt kell kivárnom, amíg valaki leszállás után kicsavarja a kezemből a cuccot, bár nem adom majd könnyen, azt garantálom :-) Ezzel be tudok lépni buszozás és rafting meg K2-megmászás közben is a benti hálózatra, és helyreteszem az elromlott dolgokat.

4. Szintén melóhelyről egy Sony-Ericsson P990i jött hozzám, jó kis telcsi, nekem bejött, mások nagynak/nehéznek/lassúnak tartják. Na ja: ők nem olvastak e-könyveket külön kütyükön hazafelé a buszon. Ez mindent überel, all-in-one.

Hát, nagyjából ennyi, nem akarom én hanyagolni a naplómat, csak nincs energiám már jó ideje, majd talán ha átköltöztünk, akkor több is jut erre a célra.

Ha addig nem jelentkeznék: mindenkinek nyugis ünnepeket kívánok!

Bear

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr34328061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása