Magyaregészség ügy

2008.01.02. 15:49 | Bear | Szólj hozzá!

Említettem volt, hogy vakaródzós hangulatba estem a költözködés előtt pár héttel. Nem részletezném, csak annyi leírást, hogy szegény csárlikutyánkat ennél kevesebbért kellett elaltatni (na jó, a levedző gennyes bőr azért durva volt, szegénykém!)


Egyszóval majdnem a rühes rókákra hajaztam fénykoromban, és bármit csináltam, az istennek se akart elmúlni. Kentem én popsikrémmel, hintőporral, szájfénnyel, uszadékfával, macskabengegyökérléfőzettel, nem múlt, hanem egyre terjedt a térdemről egészen mindenhova, még a könyököm és az alkarom se kapott kegyelmet.

Az okát meg főként nem tudtam, gyanakodtam én gyapjúszőnyegre, öblítőre, kínai kajára, rühre, demodexre, lelkiválságra, bármire. Viszont ezek közül bármelyiket is küszöböltem ki, akkor se lett jobb, csak vakartam és vakartam és vártam, hogy valaki mikor fog elaltatni :-\

Aztán ahogy átköltöztünk, lassan alábbhagyott, de mint engedelmes férj, hallgattam Cicámra, aki szerint azért “lássa már egy orvos is”. Belementem, hogy átmenjünk Bicskére egy bőrnemibeteg szakgyógyászhoz. Bejelentkeztünk kőtöccködés utáni hétfőre du. 4-re, majd aznap lemondtuk, átkértük magunkat szerda 4-re.

A kívánt időben megjelentünk, a betegirányítóban borítékoltak kartotékoltak és befizettem a 300 ezüstöt. Felmentünk a dokibához, előtte soktíz ember (terjed a szifilisz?), dejó, két perccel múlt 4, mi jövünk! Kiszólnak, hogy “Bazseva Gáspár”, vagy efféle, kérdek: “4-re van időpontom, bemehetnék?” Dokibá és asztensnő összedugja… a fejét, számtógépkopogás, hümmögés, “hátmaga bennesincs, öt után szívesen!”

Fejem liloid lett, mondom, “kétszer kértünk időpontot, legalább a nevem benne?” “Hátnem, bocs, nemtudjuk, nemérdekel, jóválasz?”

Begurultam, mondom Cicámnak, menjünk innét, de 300 pénc vissza ám! Betegirányítóban soktíz ember sorban, újabb kankóáldozatok lehetnek. Mondom, én ide be nem állok, rohaggyékmeg a magyar “egészség”ügy, költsék gyógyszerre (arra fogják) azt a pénzt. Dúlfúlva hazamegyek.

Most mondja meg valaki, mi a tökömnek kérték el a telefonban a nevemet, anyámét, szemigszám, tbszám? Honnan szopta ki (van sejtésem) az asszisztens az időpontokat? Mibe telt volna be is írni engem a gépbe, hamár?

Most szent fogadalmat teszek, hogy az elkövetkezendő tíz évben se beteg nem leszek, se lábamat nem töröm, és ettől megvédem minden családtagomat is. Az egészségügy meg rohaggyék meg ott ahol van. Én már több éve hangoztatom, hogy két hónapra mindent be kellene zárni, tisztára söpörni és újraindítani a rendszert.

A számítógépeknél ez bevált módszer…

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr45328066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása