ÁÁÁááááúúúúúúűűűűűűűűűűkrrrrhuúúú(csikorg)

2008.01.23. 15:56 | Bear | Szólj hozzá!

Most kapartam le a lift falát kínomban.

Történt peniglen, hogy ülök a helyemen és csinálom a dolgomat. Csörög a telefon, régről ismert “poweruser” telefonál:

PU: -Elállítódott az Internet!

ÉN: -???

PU: -Hát nem jön be a telefonköny…

ÉN: -Állj, a telefonkönyv három napja nem megy, tegnap írtunk tájékoztató körmailt, dolgozunk rajta!

PU: -De az egész internet el van állítva, valaki belenyúlt a gépembe?

ÉN: -Mi történik pontosan?

PU: -Hát semmi.

ÉN: -De mégis, az IE elindul?

PU: -Nem tudom…

ÉN: -Hogyan indítod az “internetet”?

PU: -Megnyomom az e betűt.

ÉN: -(gondolkodik)(rájön, hogy az IE ikonját nyomja meg)És mi történik?

PU: -Semmi.

ÉN: -(kapar egy kis falat)Nem indul el semmi, nem jön föl ablak?

PU: -Hát de, csak az nem jó semmire.

ÉN: -Mert?

PU: -Valami furcsa kék jön be, mindenféle szöveg, talán angol? Nem értem…

ÉN: -Akkor föntre, ahol be lehet írni dolgokat, írd be, hogy google.hu. Mi történik?

PU: -(vár két percet, szuszogás, lihegés)…Nem tudom.

ÉN: -(ÁÁÁááááúúúúúúűűűűűűűűűűkrrrrhuúúú(csikorg))Várj, lemegyek…

PU: -De nem kell, csak mondd meg, mit tegyek, megcsinálom!

ÉN: -(Véreres szemek befordulnak)Nem, lemegyek.

Kiderült, hogy valamiért az MSN.com lett az induló oldal, nem volt menüsor, állapotsor, hivatkozások, egyáltalán semmi, viszont a Kedvencek szélesre volt tárva, szinte már tátongott, az IE ablakának 90%-át elfoglalta. nem csoda, hogy nem értette szegény, mi történik valójában.

Mindent rendberaktam, hálálkodott, eljöttem. A liftben sűrű hosszanti kaparásnyomok vannak azóta.

Another satisfied customer :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr14328085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása