Vedd ágyadat, és járj!

2007.03.30. 14:41 | Bear | Szólj hozzá!

Eseménytelen hét van mögöttem, illetve, ha jobban belegondolok, mégsem:

  •  Szombat óta Ákombákom jár, mint a vöcsök (értsd: amerre a feje viszi :-), de nagyon ügyes és élvezi is, jó eséllyel két hét és már futni is fog. Eddig se volt könnyű megfogni, pedig csak négykézláb süvített, mi lesz ezután?
  • Vasárnap Anciméknál voltam fúrni meg festeni meg dolgozgatni, Pókió öcsémmel, akinek a legújabb becenevét szégyenszemre már nem is tudom, ezt gyerekkorában választotta magának. A vasárnap sajna gyorsan eltelt, én melóztam, kiccsaládom meg otthon várt engem. Nem jó nélkülük, még egy napig sem!!!
  • Melóhelyen minden figyelmeztetés nélkül lecsapott a leltározás, ma, pénteken kellett volna befejeznem, de ma bizony echte informatikus munka volt: három UTP-kábel kihúzása négy emeleten át, födémen, üveggyapoton, gipszkartonon át, a végső győzelemig!

Ha valami történik még, majd jelentkezem, addig meg sz’asztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr60327903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása