Interperszonális kapcsolatok tárháza

2007.05.03. 14:47 | Bear | Szólj hozzá!

Igen, megtörtént a lehetetlennek hitt: (megint) bent vagyok az iwiw-en.

Anno nemistudommármikor, fent voltam egyszer, kismillió ismerőssel megáldva. Akkortájt vette át a Matáv? T-Com? (istentudja mi ennek a cégnek a valódi neve, lehet, hogy Kovács és társai GMK) az iwiwet, és elterjedt a (nem is olyan megalapozatlan) hír, hogy eztán majd látni fogják arab hittestvéreimmel és baszk szeparatista elvtársaimmal folytatott kapcsolataimat nemzetbiztonsági őrző-védő cégek és reklámküldő célzott direktmarketingezők. Gondoltam, nekem ez nem hiányzik, így gyorsan töröltem magamat a rendszerből. Fölötte álltam, túlléptem rajta, elértem a nirvánát, ésatöbbi, ésatöbbi.

A minap Cicám ex-e küldött egy meghívót, gondoltam, annyi helyről lehet már infókat összeszedni valakiről, nem mindegy már, hogy itt egyben lesznek az ismerőseim? Így hát visszatértem, keresem a régi ismerősöket, osztálytársakat, volt és jelenlegi kollégákat, rokonokat.

Ennek kapcsán elgondolkoztam egy picit: "milyen érdekes", hogy itt van ez a rengeteg ember, akit ismerek, nekem ők jelentenek valamit, tudok róluk egy s mást. Lehetnek kb. 150-en (egyelőre). Magam köré halmozok egy kis csoportot, de arról fogalmam sincs, hogy vajon az ő ismerőseik és a mi nem-ismerőseink kik és mik valójában. Ezek az emberek (többé-kevésbé) fontosak nekem, a többi kívülálló meg nem.

Vajon egy feltételezett rosszakaratú (gyilkos, rabló, csaló) megtenné-e a másik ismeretlennel, amire készül, ha végigkövetné, hogy az ő ismerősének az ismerősének az ismerőséről van szó? Hiszen áttételesen az ő közvetlen cimborájának árt, ha növeli az emberiség negativitásérzetét a világgal szemben?

Másik kérdés, talán erre tudja valaki a választ: vajon átlagosan hány ismerős kell ahhoz, hogy akár Magyaroszágon, vagy az egész világon bármelyik emberhez eljussak? Rémlik valami, hogy maximum 10, de lehet, hogy tévedek.

Hát nem kicsi a világ?

(A ismeri B-t)10=Ek

 ahol Ek a keresett tetszőleges jóember a világban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr13327928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása