Talán az utolsó humanista

2007.06.25. 15:07 | Bear | Szólj hozzá!

Tekintve, hogy amúgy is antivallás hangulatban vagyok, álljon itt egy részlet az "Ördög ügyvédje" c. film végéről, a Sátán szájából Al Pacino tolmácsolásában:

Kinek cipeled azt a zsákot? Istennek? Erről van szó? Istennek? Ha meghallgatsz, adok egy kis bennfentes információt Istenről. Isten szeret figyelni. Nagy kópé őkelme! Gondolkozz csak!

Ösztönöket ad az embereknek. Megadja ezt a fantasztikus ajándékot, s aztán mit csinál Őkelme? Szerintem a saját szórakozására, magánjellegű, kozmikus humorérzékkel szabályokat állít ellenük.A legnagyobb vicc.

"Nézd, de ne érintsd! Érintsd, de ne ízleld! Ízleld, de ne nyeld le!" S miközben te egyik lábadról a másikra ugrálsz, mit csinál Ő?

Kiröhögi a belét! A szarházi! A szadista! A világjáró háztulajdonos! Lehet ezt tisztelni? Soha!

Jobb uralkodni a Pokolban,mint szolgálni a Mennyben, igaz?

Miért ne? Itt járkálok a földön, mindenben részt veszek a dolgok kezdete óta. Az emberek minden érzelméből kivettem a részem. Azzal foglalkoztam, amit akart, s nem ítélkeztem fölötte.

Miért? Mert minden tökéletlensége ellenére sem vetettem soha meg. Szeretem az embereket! Humanista vagyok. Talán az utolsó humanista. Józan pillanataiban ki merné tagadni, hogy a huszadik század az enyém? Az egész! Az egész. Az enyém. Eljutottam a csúcsra.

Ez most az én időm.

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr5327966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása