Jók a fogaid, Laci!

2007.10.15. 15:43 | Bear | Szólj hozzá!

Ma reggel HÉV-vel jöttem munkába (lásd előző post). Útközben többször is a szemem ügyébe került egy plakát, amiről először azt hittem, rosszul látok:

Fogaink élnek! Tápláld őket!“- vagy valami efféle, és alatta egy élő fog (bizarr ötlet, mitől él egy fog? Ez olyan, mint a a szomjas bőr? A fogam én vagyok, én élek, nincs olyan, hogy alvállalkozó fog!)

Fogkrémreklám. Mit tudnak még ezután kitalálni? Volt már 3D-s fogkrém meg UVkék fogkefe meg nyelvkefe, atyaég, hová jutottunk?

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr33328053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása