Virtuális költözködés

2008.01.03. 15:51 | Bear | Szólj hozzá!

Sokadik blogváltásom ez már.

Elegem lett megint abból, hogy a blogbejegyzéseimet nem tudom archiválni, ezt nem kezelte tisztességesen sem a blog.hu, sem a blogger.com, pedig hát nem olyan nagy elvárás ez szerintem.

Emiatt most itt ülök az extra.hu szerverén, és Wordpress-ben nyomom a szentszöveget. Én ellennék valami kisebb blogmotorral, csak azokat magyarítani kellene, én meg már magyarítottam eleget korábban, most nem vagyok hajlandó ezt is, úgyhogy maradt a Wordpress.

Bocsi mindenkitől, nem akarok én sokat ugrálgatni, remélem egyelőre ez az utolsó.

A bejegyzés trackback címe:

https://bear.blog.hu/api/trackback/id/tr27328069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása